14 Haziran 2012 Perşembe

Balıkesir Havran'da iki nefis tad!!!Leblebi ve Fırınlanmış Peynir Tatlısı Hoşmerim!!!

Havran'ın leblebisinin meşhur olduğunu biliyormuydunuz!!!Biz mutlaka oralara yolumuz düştüğünde Havran'a uğrayıp mutlaka çeşit çeşit leblebi alıyoruz. Eski usul leblebi fırınında kavrulmuş leblebiler çok lezzetli ve sahibi abla çok nazik, çok cömert:)Sade, çıtır, Tahinli susamlı, kaymaklı,çikolatalı bizim favorilerimiz, mutlaka uğrayın bence pişman olmayacaksınız!!! Tam karşısındaki küçük dükkandandan yine eski usul yapılan , (pişirilen kazanı görebilirsiniz!)Fırınlanmış peynir tatlısı Hoşmerim'i mutlaka denemelisiniz...Süper tadları kaçırmayın...Söylemesi benden, keyfini çıkarması sizden!!!

5 yorum:

ÇAY SAATİ dedi ki...

Hoşmerim çok sevdigim bir tatlı.Paylaşımınız için teşekkürler..Sevgiler.Aida

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Ülkemin nefis tadlari,leblebi sever biri olarak hic bilmezdim Havran ismini,sitenize yeni düstüm,sevgilerle tesekkürler...

pembe kekik dedi ki...

Bu güne kadar nasıl da görmemişim sizi.Hemen izlemeye aldım.Çok güzel paylaşımlar var.Sevgiler.

Tijen dedi ki...

Nasıl özlemişim o tadları!
Aaaah ahhh Hacı Ahmet'in höşmerimini nasıl severim.

Ayşegül Dondurmacı dedi ki...

Ben höşmerimi bir türlü sevemedim;ya güzel yapılmışını yemedim ya da benim ağzımın tadı farklı,çünkü herkes çok severek bahseder:)Leblebiye gelince bayılırım:)hele kuruyemişçilerin önünden geçerken sıcak sıcak kavrulmuş sarı leblebilerin o kendine has kokusu yok mu?hımmm şimdi bile canım çekti:)