1 Kasım 2009 Pazar

Folyoda Lüfer veya Hamsi Buğulama ve Bol Salata...

Bu haftasonu bol bol balık ve salata ile geçirdik...Tam lüfer zamanıymış!Folyoda fırında pişirdim, malesef fotoğraf yok:( Birde iri hamsilerden aldım onuda torbada fırında pişirdim. Ben evde balığı sadece fırında yapıyorum, hem çok kolay, hem sağlıklı veeee en önemlisi biz bayanlar için temizliği kolay:)
Hamsileri temizlenmiş alıyorum zaten , bir güzel yıkadıktan sonra üzerine bol soğan, 1 kabuklu limon,bol maydanoz, biber,isteğe bağlı domates(ben bu defa tercih etmedim),zeytinyağı ve tuz ekleyip fırın torbasında pişiriyorum. Eeee havalar soğudu, hasta olmamak gerek!, bu aralar yediklerimize daha da bir dikkat etsek fena olmaz...









1 yorum:

iklim dedi ki...

canım çekti de halim yok,fırınım da yok.zaten benim yemek öğrenesim yok,anca bakıyorum,özeniyorum