22 Ağustos 2009 Cumartesi

Trakya Turu-3:) İğneada, Kıyıköy ve İstanbul'a dönüş...


En son nerde kalmıştık; Sucuk ekmek molasından sonra Kıyıköy'e doğru yine köy yollarından ,yemyeşil orman yollarından gittik...İğneada fotoğraflarından bir tane eklemişim sadece o yüzden bir kaç tane daha İğneada fotoğrafı fena olmaz diye düşündüm....İğneada'da sahil çok uzun, ama deniz çok dalgalı ve ben her zaman Karadeniz'de denize girmek için çok dikkatli olunması gerektiğini düşünürüm. Ama renk gerçekten harika, kıyıdaki çay bahçelerinde birşeyler içip izlemek, denizi izlemek çok huzur vericiydi:)

Evettt Kıyıköy'deyiz. Eski adı Midye eskiler öyle söylüyor hala...
Tamamen surlar içinde bir yerleşim yeriymiş Kıyıköy, çoğu yerde olduğu gibi eskilerden çok az şey kalmış...

Tepeden liman manzarası harika!!!Yeşilin ve Karadeniz'in muhteşem buluşması:)
Kıyıköy'de çok güzel balık restorantları var, pansiyon ve motellerde var sanırım ama günü birlik gezilip görülesi, küçük sevimli br kıyı kasabası:)
Artık dönüş yolundayız:)
Harika bir haftasonuydu, bitti ve İstanbuldayız...

4 yorum:

pelince dedi ki...

Canım üç haftadır iğneadaya gitmek istiyoruz ,ama ufak bir kaza oldu.araba 20 gündür tamirde. o yüzden gidemedik,araya ramazanda girdi ne zaman gideriz kimbilir..O yüzden fotoğrafların bana ilaç gibi geldi...Çok özlemişim,on yıl önce gitmiştim en son..
çok güzel çok,ne iyi yapmışsınız...Darısı başıma :)
kocaman sevgiler..
hayırlı ramazanlar..

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

resimler ve manzara harika.

hayırlı ramazanlar dilerim

Tijen dedi ki...

Pek özendim bu geziye ben!

beste dedi ki...

cok guzel fotograflar hakikaten kiyikoy cok guzel yendien gezmis gibi oldum:)