4 Haziran 2009 Perşembe

Çay Molasıııı...


Yaşasın Cuma bugün:)
(Fotoğrafları taslak olarak kaydettiğim için galiba, perşembe tarihi görünüyo malesef...Çözemedim)

Bir çay molası ve biraz muhabbet...
Pek keyfim yok bu aralar, yine de bu hafta nasıl geçti hiç anlayamadım...
Az önce dolaştım biraz yemek bloglarında yarın için Zeytinyağlı barbunya pişirme fikri çok hoşuma gitti...Şimdi olsada yesek:)

Akşam Aşk-ı Memnu akşamıydı:) Mutlaka takip edenler vardır... Birazdan dizi yorumlarıııı... (Yarım saat sonra:)))
Yazıma ara vermek zorunda kaldım ve bu arada dizi için yorumlardan vazgeçtim belki başka sefere...Bazen fazla kaptırıyorum galiba Aşk-ı Memnu daki entrikalaraaaa, sinir oluyorum yaaa; hem sinir oluyorum hem izliyorummm:)
Az önce sanal evimi temizledim...Ya gerçek hayatta iş, ev işleri koşturma yetmezmiş gibi sanal bir evim var bir de...www.boshworld.com adresine aslı'cığım sayesinde girdim ve hemen bir ev aldım:)))Tabiki sanal bir dünyada...Ama ev süper:) Bu aslında bir reklam kampanyası ,üye oluyorsunuz, bir ev seçiyorsunuz, komşularınız falan oluyor, ev işlerinizle ilgileniyorsunuz. Evi süpürmek, çamaşır yıkamak, alışveriş yapmak, oda ısısını ayarlamak, çiçekleri sulamak ve son olarakta akvaryum ekledilerrr, bir de balıklarım var renk renk:)
Ben zaten bütün bunlardan kaçıyorum, hiç uğraşamam da diyebilirsiniz :) Burdaki amaç - çok akıllıca- markanın ürünlerini tanıtmak, ev süpürürken elektrik süpürgesi tanıtımı gibi meselaaaa...Neyse , yaptığınız işler karşılığında puanlar topluyorsunuz ve hediyeler var:)(Nasıl ama en azından sizi boşu boşuna yormuyorlar, hediye için motive ediyorlarrrr:)Dvd, Kitap,müzik ve oyun kategorilerinde çeşitli hediyeler...Biz Monopoly kazandık meselaaaa....Çocukluğumun vazgeçilmez oyunuydu:)Yaz tatillerinde arkadaşların bahçede toplanıp akşama kadar oynadığımızı biliyorum...O kadar sevindim ki bize çıktığınaaa! (aslında marketlerde, oyuncakçılarda var ama hediye olunca daha da kıymetli oldu benim için)...Çocuk oyunu falan sanmayın, büyükler de oynayabiliyor hemde çok zevkli,,,ısrarlarıma dayanamayan arkadaşlarla geçen cumartesi oynadık, bir başlayınca 4-5 saat sürebiliyor:)başta oynamamak için çok direnen eşim bile kaptırdı kendini:)...Mutlaka oynayan vardır, emlak ticareti oyunu, yeni modelleri bile çıkmış elektronik banka, kredi kartı falan varmış yaaa...
Bir yazmaya başlayınca duramıyorum:)
Neyse devam ediyorum...Çok istediğim bir kitap vardı hediyeler arasında 'Küçük Tabaklar Büyük Tatlılar' malesef bana çıkmadı...Çok merak ediyordum içinde kim bilir ne orjinal tarifler vardı:) Almak istediğim o kadar çok kitap var ki hangi birini alsam...Son olarak yeni bir kitap için hediye çekilişine katıldım belki çıkar ne dersiniz?:)

Hiç yorum yok: