3 Haziran 2009 Çarşamba

Yaz geldiiiiii........

Nasıl fotoğraflar ama:)
Bu sabah işe gelirken aceleyle çekildi...
Ofisin bulunduğu sitenin bahçesinden:)
Ne zamandır aklımda ama fotoğraf makinasını yanıma almayı unutuyorum ama bu sabah amacıma ulaştım:) İşe geç kalmasaydım daha neler çekecektim neler...
Neyse ayağımda topuklu ayakkabılar( önemli görüşmeler dışında,normalde spor ayakkabıyla işe gelen biri olduğumu düşünürsek ...), elimde fotoğraf makinası güzel görüntü almak için ışığı nasıl yakalasam die düşünen ben:) Alttaki yeşillik olarak görünen fotoğrafa dikkat! fotoğrafı tıklarsanız, yakın görüntü de üzerinde ne kadar çok erik olduğunu görebilirsiniz...Yanında malta eriği ağacı da vardı ama ben ayakkabılarla bahçeye giremediğim için çekemedim erik ağacını da uzaktan çekmek zorunda kaldım...
Neyse bu kadar meyva muhabbetinden sonra marketten alınmış meyvalar ile idare edin:)
Bayılıyorum yaz meyvalarına...



Blogum olduğundan beri yeni heves her şeyi fotoğraflamak, değişik açılarla görmek, yeni tarifler için zaman yaratmak için heyecanlanıyorum. Blogum daha çok yeni hem öğreniyorum, hem eğleniyorum...


Ben bol bol meyva ağaçları olan bir yerde büyüdüm. Bizim bahçede çok güzel bir vişne ağacı, küçük ama bol meyva veren bir kayısı ağacı, tadını unutamadığım bir bardak eriği ağacı, duvar kenarında olduğu için meyvasını küçükken bile kolay topladığım dut ağacı, tadı çok ekşi olan erik ağacı veeeee komşumuzun bahçesinde olan ve dalları bizim bahçeye sarkan nefis pembe kiraz...Ne güzel günlermmiş yaaaaa:)
Arkadaşlarla toplanırdık herkesin bahçesine girer en güzel meyvaları toplar oturur yerdik ohhhhh afiyet olsun bize:)))
Geliyorum anneannemin bahçesineeee tam 12 çeşit meyva vardı, çok ii hatırlıyorum çünkü hep sayardım çeşitleri, sayıyorum hatırladığım kadarıylaaaa...can erik, vişne , ayva, armut, kırmızı elma, yeşil elma (özellikle yazlarım bu ağaçların altında geçerdi),üzüm, ceviz, bardak eriği, çilek...:( 2 tanesini hatırlayamadım malesef...Süper çocukluk günleriiii...Neyse kaldımı bu ağaçlar derseniz ; bahçenin büyük bir kısmına apartman yapıldı ama anneannem 4. katına taşınıp 5. katıda teras yaptı veeee burayı bir bahçe haline getirdi...Üzüm salkımını bile 5. kata kadar büyüttü ve Mor salkım die bilinen sarmaşık tarzı bir bitki var onu tersa çıkarttı ve bir kamelya yaptıııı...Böyle yazınca ...Çok özledim yaaaaaaa:)
Nerden nereye geldim yaaaa...Neyse bu kadar bahçe çicek muhabbetinden sonra bende baharla birlikte havaya girdim ve küçük balkonuma çicekler aldım...2 küçük yeşil saksı ve renk renk çiçekler ...Hakkını vermeyelim asıl eşim çok ısrar etti ve bizimde çiçeklerimiz oldu, çocuk gibi ilgileniyoruz onlarla:)))
Daha neler neler yazmak istiyorum ama şimdilik bu kadar yapmam gerekenler varrr devam ederim belkiiii...




2 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Bu güzellikler nerden böyle ..? :)

pembecikolata dedi ki...

Bizim ofisin bahçesi:)Bu fotoğrafları sabah işe gelirken çektim:) Hemde aceleyle...Sabah sabah elimde fotoğraf makinası bir yandan işe yetişmeye çalışırken bir yandan bu çiçekleri solmadan yakalamak istedim:)