9 Haziran 2009 Salı

Patates Salatası

Bu aralar pek yemek pişiremedim galiba:(
O yüzden haftasonu yaptığım pratik patates salatası tarifini yazıyorum:) Çok lezzetli oldu tavsiye ediyorum.
Malzemeler;
4-5 Patates (Kişi sayısına bağlı tabi)
5-6 Kornişon Turşu (damak zevkine göre)
1 Kutu konserve mısır
1 Limon
1/4 Atom Marul
Kuru ve taze nane
Pul Biber
Zeytinyağı-Tuz
Nar ekşisi- Limon

Yapılışı;
Patatesleri soyup, küp şeklinde doğrayıp haşlamaya bırakıyoruz. Kabuklu haşlayıp sonradan doğramaktansa böylesi çok pratik oluyor:) Bu arada Nar ekşisi, zeytinyağ, limon, tuz, kuru nane ve pul biber ile sos hazırlıyoruz ,burası önemli haşlanmış patatesleri süzüyoruz ve üzerine sosu sıcakken döküyoruz ki patatesler iyice sosun lezzetini çeksin...soğuması için yarım saat kadar beklemenizi tavsiye ediyorum. Daha sonra mısır , turşu ve iri doğranmış atom marulu ekleyip karıştırıyoruz, taze nane ile süslüyoruz. Afiyet olsun. Malesef Fotoğraf çekemedim:(
Yanına milföy hamurdan yapılmuş pratik paçanga böreği tavsiye edilir...Uyum süper:)

Hiç yorum yok: