9 Aralık 2009 Çarşamba

Çinekop...

Fotoğrafları akşam yayınladım bugün yazarım diye, öğlen oldu ben ancak açabiliyorum blogumu...
Daha önce de yazmıştım, bizim evde balık her zaman fırında pişiyor! Kızartma veya ızgara sevmediğimizden mi kesinlikle hayırrrrrrrr:)Kızartma çok zor geliyor sonra temizliği falan, ızgara yapacakta zaman yok malesef!!!Neyse ben genelde folyo da buğulama tarzı falan yapıyordum şimdi yeni tarzım bu ne hafif kızartma tadında:):):)Böylesi çok kolay demiyorum da, böylesi çok sağlıklı diyorum...Kandırmaca işte:)Çok pratik, temizlenmiş balıkları iyice yıkayıp, haif zeytinyağı(çok çok az) ve tuz ile harmanlayıp yağlı kağıt tepside pişiriyorum. Balıklar fırındayken güzel bir salata, roka, kıvırcık,turp, havuç bol limonlu bir sos ile....Eeeee daha ne olsun...Nefis...






3 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

afiyetler olsun.....

pelince dedi ki...

Bu akşam bende de istavrit var,ama çinekop da çok severim.. ellerine sağlık...

fırında olucak sanırım. hemde çok hafif...

Mimosa Café dedi ki...

ben de aynen böyle pişiriyorum harika oluyor. ama fırının ızgara modunu tercih ediyorum. çok güzel ve kısa süre pişiyor böylece. sevgiler.