16 Aralık 2009 Çarşamba

Kahvaltı Önerileri!!!

Tabiki haftasonu için:)
Omlet için eşime teşekkürler!!!

Hemen börek tarifini yazıyorum;
Malzemeler
*4 yufka
*Beyaz peynir
*Süt
*Yoğurt
*Zeytinyağı
*1 Şişe Maden suyu
*Tuz-Çörekotu
*1 yumurta
Süt, yoğurt, zeytinyağı,tuz ve maden suyu ile karışım hazırlıyoruz. Aslında sadece sütte kullanabiliriz ben bu defa 1 kaşıkta yoğurt ilave ettim. Yufkamızı masaya seriyoruz karışımımızdan üzerine bir miktar sürdükten sonra, diğer yufkayı da üzerine seriyoruz ve birbirine yapışan 2 yufkayı altıya bölüyoruz.Diğer 2 yufka içinde aynı işlemi yaptıktan sonra, klasik geniş tarafına peynirimizden koyup sarıyoruz.Sardığımız böreklerimizin üzerine ,kalan sütlü karışımdan sürüyoruz, burda bir kaşık daha yoğurt ilavesi yapabiliriz karışıma. 1 gece dolapta beklettikten sonra , pişireceğimiz zaman üzrine isteğe bağlı yumurta sarısı sürebilirsiniz. Çörekotunu da unutmuyoruz! Pazar kahvaltısı için süper oluyor:) Afiyet olsun...

2 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Omlette börekte kte harika göüzüküyor hımm aldım kaçtım:)))

pelince dedi ki...

Enfes olmuş,eşininde ellerine sağlık...

Sevgiler...